Social media dla biznesu- jak znaleźć klientów na portalu Golden Line?
Szkolenie to praktyczna dawka wiedzy na temat możliwości, jakie niesie ze sobą komunikacja z przyszłymi i obecnymi klientami w Internecie i na biznesowych portalach społecznościowych takich jak Golden Line. Sami stworzymy nasz profil osobisty, grupę oraz mikroblog i nauczymy się, jak je praktycznie obsługiwać, co dodawać, gdzie uzupełniać, o czym pisać. Poznamy portal Golden Line od podszewki i oswoimy się z różnymi społecznościami biznesowymi.
Oczekiwania i cele
Szkolenie ma na celu praktyczne ukazanie jaka jest różnica między wyszukiwarką a biznesowym portalem społecznościowym, jak założyć i dobrze prowadzić stronę firmową na GoldenLine.pl, gdzie szukać fanów, kogo prosić o pomoc w rozprzestrzenianiu dobrych informacji oraz jak rozmawiać, żeby nas słuchano i jak słuchać, żeby nas polubiono. Czas trwania: 4 godziny
Na szkoleniu dowiemy się:
- jak stworzyć stronę firmową na GoldenLine.pl czyli mikroblog
- jak stworzyć społeczność dla naszej firmy – zakładamy grupę?
- jak prowadzić komunikację biznesową z użytkownikami portalu
- jak i o czym pisać, żeby zdobyć jak najwięcej kontaktów
- jak wypromować firmę bez kupowania reklam
- co na portalu biznesowym przyciąga uwagę
- jak zachęcić fanów do komentowania i lubienia twojej działalności
- jak wykorzystać 10 przykazań, aby zyskać lojalne kontakty
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- * jak stworzyć stronę firmową na GoldenLine.pl czyli mikroblog
- jak stworzyć społeczność dla naszej firmy – zakładamy grupę?
- jak prowadzić komunikację biznesową z użytkownikami portalu
- jak i o czym pisać, żeby zdobyć jak najwięcej kontaktów
- jak wypromować firmę bez kupowania reklam
- co na portalu biznesowym przyciąga uwagę
- jak zachęcić fanów do komentowania i lubienia twojej działalności
- jak wykorzystać 10 przykazań, aby zyskać lojalne kontakty
Social