Zespół

Home » Zespół

Iwona Loch-Sławska

pomysłodawczyni i właścicielka Ośrodka Kałamarz – www.kmz.edu.pl, gdzie odbywają się warsztaty i kursy dla dorosłych oraz zajęcia dla dzieci i młodzieży. Posiada bogate doświadczenie w organizacji i prowadzeniu szkoleń. Założycielka Kałamarza dla firm – projektu, gdzie realizowane są szkolenia firmowe z zakresu komunikacji, integracji, marketingu i sprzedaży. Organizacja wszelkich przedsięwzięć przychodzi jej z łatwością, a im większe wyzwanie tym większa radość. Z wykształcenia – magister filologii polskiej z kilkuletnim doświadczeniem nauczycielskim.

Autorka Poradnika dla wychowawców kolonijnych. Od 2010 roku szkoli kadrę pedagogiczną na kursach dla wychowawców i kierowników. Nauczanie to jej pasja.

Organizatorka warsztatów dla ING Banku Śląskiego w ramach wyjazdów integracyjnych oraz przedświątecznych spotkań pracowniczych. Organizatorka szkoleń pracowniczych z zakresu języka migowego dla Agora S.A. Organizatorka i prowadząca szkolenie wychowawców dla kadry sekcji pływackiej w Towarzystwie Krzewienia Kultury Fizycznej w Knurowie, a także prowadząca warsztaty artystyczne w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Bytomiu. Organizuje szkolenia z zakresu języka migowego, których odbiorcami byli min. pracownicy Sądu Okręgowego oraz Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala.

Organizowała cykl warsztatów edukacyjnych dla Ośrodka Kultury w Tąpkowicach w ramach projektu „Przekraczam bariery razem ze sztuką”, w trakcie których uczestnicy poznawali i uczyli się różnych technik rękodzieła. Organizowała szkolenie w Ośrodku Pomocy Społecznej, gdzie kursanci poznawali nowe techniki pracy, które później mogli wdrożyć i wykorzystać w swojej pracy z podopiecznymi. W ramach autorskiego projektu pt. Artystyczna warsztatownia cyklicznie organizuje warsztaty dla kobiet z decoupage’u, filcowania oraz tworzenia biżuterii, w trakcie których kobiety zainteresowane rękodziełem, rozwijają swoje zainteresowania i zdobywają praktyczne umiejętności.

Współorganizatorka i prowadząca warsztaty z okazji ArtWalentynek – eventu dla par, w trakcie którego uczestnicy poznawali technikę decoupage’u oraz uczestniczyli w profesjonalnej sesji zdjęciowej.

W swojej pracy stawia przede wszystkim na ludzi i dobre relacje. To dobry zespół stanowi najwyższą wartość i świadczy o jakości oferowanych usług. Współpracuje z profesjonalistami i z takimi ludźmi, dla których praca jest pasją a nie obowiązkiem.

Anna Mazurczyk

prelegentka, szkoleniowiec, właściciel Portalu ŁowcyTrendów.pl oraz projektu Social Media Trendy. Prezes firmy Biznes Integracje Sp. z o.o. Socjolog i pr-owiec. Pasjonatka social media i rekomendacji. Odkąd powstała pierwsza polska wersja Facebooka zajmuje się prowadzeniem firmowych fanpage i komunikacją z klientami. W imieniu firm wspiera sprzedaż i marketing internetowy.

Trendsetterka, od kilku lat zajmuje się zagadnieniem marketingu rekomendacji, czyli trendsettingiem oraz szukaniem nowych trendów czyli coolhuntingiem. Współpracuje z trendsetterami z całego świata, a także z blogosferą i twórcami trendów w realu. Autorka pierwszego w Polsce szkolenia na temat trendsettingu: „Trendsetting w social media” (ukaże się w sieci w połowie 2014)

Założycielka Biznes&Blogers Meeting, oraz B&B Royal Club – miejsc, w których biznes łączy się z blogosferą, dając wymierne, obustronne korzyści. Autorka wielu publikacji, prelekcji, szkoleń, wykładów realizowanych podczas konferencji, sympozjów, zjazdów, również na renomowanych krakowskich uczelniach.

Pasję komunikacji z ludźmi łączy z pracą w sferze social media. Z wykształcenia socjolog i pr-owiec doskonale czuje się w przestrzeni kontaktów międzyludzkich. Social media i marketing rekomendacji to pasja, o której może mówić godzinami. Z wielką przyjemnością dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami z innymi. Wyznaje zasadę „WIN-WIN” czyli wszyscy są wygranymi. Jej kreatywne, indywidualne podejście do każdego klienta, pozwala wykorzystać nieograniczone możliwości wirtualnego świata. Doradza, szkoli i pomaga jak rozmawiać z klientami-fanami, jak tworzyć pozytywny wizerunek firmy i dbać o dobrą reputację nie tylko face-to-face.

Zarówno fani fanpage’y które prowadzi, jak i klienci są zarażeni jej entuzjazmem i dobrą energią. Wyznaje prostą zasadę: „Jeżeli kochasz to co robisz, to nigdy nie będziesz musiał pracować”.

Magdalena Gębala

szkoleniowiec, specjalista ds. komunikacji w obszarze HR. Ma kilkuletnie doświadczenie pracy w dużej korporacji, gdzie była odpowiedzialna za realizację planu komunikacji wewnętrznej. Szkoliła pracowników z zakresu telefonicznej obsługi klienta oraz była odpowiedzialna za wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących ocenę jakości satysfakcji pracowników. Posiada bardzo dobrą znajomość środowiska CMS. Od 5 lat prowadzi szkolenia związane z komunikacją wewnętrzną w firmie. Ponadto organizatorka konferencji i eventów. Z wykształcenia – magister filologii polskiej z zacięciem marketingowym. Zainteresowana fotografią, tematyką social media, a także employer branding.

Magda ma bogate doświadczenie w przygotowaniu i realizacji planu komunikacji wewnętrznej oraz doboru odpowiednich narzędzi. Przygotowywała kampanie marketingowe dla procesów i projektów HR. Zarządzała wewnętrznymi narzędziami komunikacji i tworzyła kreatywne koncepcje komunikacyjne. Realizowała i koordynowała projekty CSR. Odpowiadała za realizację procesu organizacji działań szkoleniowych, współtworzyła multimedialne narzędzia rozwojowe, zarządzała harmonogramem szkoleń i ewaluacją procesu szkoleniowego. Badała potrzeby szkoleniowe oraz współpracowała z trenerami wewnętrznymi oraz firmami szkoleniowymi z Polski i z zagranicy.

Magda to bardzo pozytywna i otwarta osoba z głową pełną pomysłów. Realizuje się pracując z ludźmi, a ponieważ lubi to robić – ludzie lubią pracę z nią.

Sabina Cieślar

Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Języków Obcych w Katowicach i Politechniki Częstochowskiej na wydziałach zarządzania przedsiębiorstwem i marketingu.Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologii w Zarządzaniu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Zawód- Menedżer.

15-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach (w tym w jednej z liderów w dziedzinie bankowości na rynku Europy Środkowej i Wschodniej) na stanowisku Menedżerskim. Zarządzała rozproszoną dwustopniową strukturą sieci sprzedaży własnej i partnerskiej na terenie Śląska i Małopolski. Dyrektor z mianowania i powołania.

Mistrz przekraczania strefy komfortu w każdej dziedzinie życia. Obecnie dzieli się swoją wiedzą i pomaga innym jako niezależny przedsiębiorca.

„Moją dewizą na życie jest wiara w potencjał ludzki. Budujmy samodzielne i odpowiedzialne zespoły, a świat będzie stał u naszych stóp.”

Prywatnie szczęśliwa żona, matka dwóch synów.

Zaufali nam